четвер, 21 січня 2016 р.

Методична робота в Станівській ЗОШ І-ІІІ ст..


завантажити презентацію
Нарада заступників директорів з навчально-виховної роботи
Методична робота в Станівській ЗОШ І-ІІІ ст.. здійснюється за державними та нормативними документами (Законом України « Про освіту» , Законом України « Про  загальну середню освіту», Положенням про організацію та проведення методичної роботи з педагогічними кадрами)
Відповідно  до річного плану роботи школи на 2014-2015 навчальний рік, затвердженого на педагогічній раді (протокол №1 від 29.08.2014р.) з метою подальшого вдосконалення методичної роботи в школі було видано наказ  № 81 від 04.09.2014 року « Про організацію методичної роботи» ( Слайд 2).
Методична робота – це робота, яка сприяє поліпшенню фахової підготовки педагогічних кадрів в школі, спонукає кожного вчителя до підвищення фахового рівня, сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям вчитися педагогічній майстерності, допомагає вчителям обмінюватися педагогічним досвідом.
В Станівській ЗОШ І-ІІІ ст. визначена( Додаток 1 до наказу № 81 ) така структура методичної роботи, яка складається із взаємопов’язаних та взаємодіючих елементів:
1.     Педагогічна рада,
2.     Методична рада
3.     Шкільні методичні об’єднання
                        Структура методичної  роботи                    ( Слайд № 3)
Методична робота з педагогічними працівниками реалізується через різні форми роботи:
Колективні(педради,педагогічні читання,методичні оперативки,наради при директорові)
Групові(методична рада, методичне об`єднання вчителів,методичне об`єднання класних керівників)
 Індивідуальні(атестація педкадрів, самоосвіта, курсова передпідготовка,  робота над особистою творчою проблемою)(Слайд № 4)
Хочу зазначити, що всі форми методичної роботи у школі використовуються з метою вироблення єдиного підходу до вирішення певних проблем, обговорення актуальних питань впровадження Державного стандарту початкової та базової загальної середньої освіти в організацію  навчально-виховного процесу та на реалізацію методичної проблеми.
Протягом  2014-2015 навчального року  педагогічний колектив працюватиме над проблемою: «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій як спосіб підвищення ефективності сучасного уроку». Проблемне питання є актуальним, оскільки на сучасному етапі широко впроваджуються у практику інноваційні технології. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи.(Слайд №5)
Для забезпечення колективного керівництва методичною роботою  в школі було створено методичну раду і затверджено наказом по школі. До складу методичної ради ввійшли дирекція школи, керівники шкільних методоб`єднань, досвідчені вчителі. (Слайд №6)
Методична рада школи – координатор методичної роботи, бере активну участь у плануванні методичної роботи, у підготовці та проведенні відкритих уроків, предметних тижнів, педагогічних читань, аналізує роботу педагогічного колективу над методичною проблемою, стан самоосвіти вчителів, діяльність методичних об’єднань, впровадження в практику  передового педагогічного досвіду.
З метою зростання фахової майстерності вчителів, творчого вирішення педагогічних завдань і проблем школи, скоординованості дій вчителів-предметників організовано роботу шкільних методичних об’єднань.
1.     Методоб`єднання вчителів початкових класів керівник - спеціаліст вищої категорії – Пауш Н.М. (Слайд №7)
2.     Методоб`єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу – керівник спеціаліст вищої категорії, старший вчитель – Данашевська А.І. (Слайд №8)
3.     Методоб`єднання вчителівприродничо-математематичного циклу – керівник спеціаліст вищої категорії – Дрогобецька М.В. (Слайд 9)
4.     Методоб`єднання класних керівників – керівник - заступник директора з виховної роботи – Молдавчук Я.М.  (Слайд 10)
На засіданні цих методоб`єднань педагоги вивчають та обговорюють директивні документи уряду, Міністерства освіти й науки з питань удосконалення навчально-виховного процесу, відвідують і аналізують відкриті уроки, виховні заходи, роблять огляд новинок літератури з педагогіки, методик викладання навчальних дисциплін, аналізують навчальні програми, підручники, посібники, аналізують якість знань і умінь учнів. (Слайд №11)
Згідно з наказом по школі №89 від 04.09.2014 р.« Про організацію наставцицтва молодих вчителів» закріплено наставників за молодими фахівцями:
Данашевська А.І.(вчитель історії) – Роднікова І.І.
Пайда Ю.Ю. (вчитель біології та хімії) – Делеган Н.І. (Слайд 12)
Протягом навчального року їм надаватиметься допомога в набутті професійних знань, умінь і навичок: у складанні календарно-тематичного, поурочного планів, вибору форм і методів проведення уроків, в оформленні класних журналів.
Традиційною колективно-груповою формою  методичної роботи в школі є проведення предметних тижнів як комплексу навчально-виховних заходів, спрямованих на розвиток  творчості учнів, поглиблення та поширення знань з предметів, збагачення науково-методичного досвіду вчителів. Вони вносять цікаві заходи та інноваційні технології до навчально-виховного процесу, удосконалюють організаційні  якості вчителів та розкривають здібності учнів (Слайд №13); вчителями школи проводяться конкурси:  вч. англійської мови - «Гринвіч», математики - «Кенгуру», фізики - «Левеня», історії - «Лелека» та конкурсі Мультитест, української мови –    мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді  ім. Т.Шевченка, знавців української мови ім..П.Яцика та інші.
Значна робота  проводиться педагогічними працівниками у плані підготовки учнів до ІІ Всеукраїнського етапу олімпіад  з базових дисциплін. Учні нашої школи є переможцями районних олімпіад у минулому навчальному році учасниками ІІІ етапу (обласного) олімпіад, маємо призерів і в цьому 2014-2015 навчальному році(Слайд №14).
           2013-2014
2014-2015
Подгорська Хриситина – І місце –
німецька мова – вч.Губар М.І.
Подгорська  Христина – І місце
німецька мова – вч.Губар М.І.
Молдавчук Іван  - І місце –
фізика – вч. Данашевський М.І.
Молдавчук Іван  - І місце –
фізика – вч. Данашевський М.І.
Піняшко Світлана  - ІІ місце - 
географія  - вч. Левчук Н.П.
Молдавчук Іван  - ІІІ місце –
математика – вч. Паук  Т.І
Подгорська Христина – ІІІ місце –
укр.мови та літератури –
 вч. Роднікова Н.В.
Молдавчук  Іван – ІІІ місце –
Німецька мова – вч. Губар М.І.
Копча Олеся – ІІІ місце –
фізика – вч.Данашевський М.І.
Подгорська Христина  - І місце – конкурс знавців української мови ім.П.Яцика – вч.Роднікова Н.В.

З метою контролю за результативністю роботи вчителів дирекція школи відвідує уроки, методичні заходи, предметні тижні, проводить контрольні роботи, вивчає стан викладання предметів. Результати перевірки розглядаються на засіданнях педагогічних рад, методичних рад, нарад при директорові, є предметом  обговорення на методичних оперативках.
Таким чином, в Станівській ЗОШ І-ІІІ ступенів календар методичної роботи   на 2014-2015 н.р. (затвердженої на засіданні методичної ради) має такий вигляд (Слайд №15)
Однак, поряд з вищезазначеним та за наслідками тематичного вивчення необхідно  переглянути методичну роботу з таких питань:(Слайд №16)
-         підвищення рівня методичної роботи в школі,
-         підвищення рівня самоосвітньої діяльності вчителів,
впровадження інноваційних методик з метою підвищення
           ефективності уроку,
-          планування методичних заходів з педагогічними кадрами школи з урахуванням позитивного досвіду  та усунення недоліків, допущених у роботі,
-          передбачити під час планування роботи участь кожного педагога у методичній роботі школи,

-         активізація участі вчителів школи у конкурсах педмайстерності.

0 коментарі:

Дописати коментар