Завантажити презентацію
Cьогодні перед учителем української мови
та літератури постає нелегке запитання: як зробити, щоб урок був радісним і цікавим для учнів. Сучасний учитель має широкі
можливості для удосконалення уроку. Однотипність уроків знижує учнівську
активність, притупляє увагу. Різноманітність у навчальний процес вносять
інтегровані уроки, які дозволяють учням засвоювати знань з предмета в
сукупності з іншими науками, сприяє формуванню пізнавального інтересу, забезпечує
узагальнення наявних знань, допомагає більш глибокому усвідомленню і засвоєнню програмового матеріалу, залучає їх до самостійної роботи.
Робота з
інтеграції інтегрованого уроку має такі етапи:
1. Підготовчий етап – підбір учителями матеріалу, необхідної для проведення уроку;
2. Етап активної співпраці – залучення учнів до пошуку інформації;
3. Етап
дидактичної взаємодії – опрацювання урочного матеріалу, визначення методів, принципів
навчання, досягнення триєдиної мети.
4. Підсумковий
етап.
Інтегрований
урок, як
і звичайний, має
бути направлений на досягнення триєдиної мети, має будуватися на використанні
нових досягнень науки, передової педагогічної практики, побудова уроку на основних
принципах навчально-виховного процесу.
Проблема
інтегрованих уроків ще недостатньо вивчена. Методисти неодразово піднімали цю
проблему у науковій літературі:
Беляєв О. - «Інтегровані уроки рідної мови» (Дивослово, 2003, №5) - подав фрагменти деяких уроків.
В.Карпенко «Інтегровані уроки рідної мови й
мовлення» (Укр.мова і
література в школі, 2002, №6.)
Л. Фурсова «Інтегровані уроки й літ. Проблемний підхід.» - 2008р.
Отже, на інтегрованому уроці є можливість
синтезувати знання, формується вміння
переносити їх із однієї галузі в іншу. Це стимулює аналітичну діяльність,
формує вміння вчитися, постійно поповнювати багаж знань.
Важливе місце у
моїй педагогічній діяльності належить позакласній роботі з учнями. Систему цієї
роботи складають такі види занять:
ü Мовні
свята, тематичні літературні вечори
ü Мовно-літературні
змагання, брей-ринги
ü Олімпіада
з української мови та літератури
ü Літературні
читання
ü Гурткова
робота
0 коментарі:
Нові коментарі наразі не дозволено.